Mi ez az egész?
A Csivit a csíkok zártkörű fóruma, melynek célja a beszélgetés, a vélemények megosztása és akár ütköztetése.
Itt szabadon lehet beszélgetni, eszmecserét folytatni, csivitelni. Ide tartozhat mindenféle: a laza tereferétől egészen a komoly, kulturált vitázásig, kiegészítheti az amúgy élőben folytatott társalgásokat. Az eddigi platformokkal szembeni előnye, hogy ez egy csakcsíkos belső oldal, amely nekünk szól, a beszélgetések témák szerint csoportosíthatók, és az átláthatóság kedvéért címkékkel és alcímkékkel jelölhetők meg. Újdonsága, hogy kifejezetten a kötetlen társalgást szorgalmazza, és nem Fb-felhasználóság/kötelmek-függő. Kifejtős, elmesélős, fecserészős, filozofálós helynek szánjuk.
Jól hangzik, hogy lehet regisztrálni?
A regisztráció pár egyszerű lépésben elvégezhető. Szükséged lesz a meghívókódra, amit elküldtünk a csíklistákra.
- Kattints a Regisztráció menüpontra. Mobilon a bal felső sarokban lévő menüből ( ) tudod elérni, asztali gépen pedig jobbra fent van a link.
- Töltsd ki az űrlapot. Olyan email címet használj, amivel rajta vagy legalább egy csíklistán. Az utolsó mezőben add meg a meghívókódot.
- Regisztráció után kapsz egy megerősítő emailt. Kattints a benne lévő linkre. Ezzel meg is van a regisztráció.
Nem enged regisztrálni, pedig csík vagyok. Most mit csináljak?
Írj nekünk a csivitakor@gmail.com címre és bejuttatunk!
Még sosem használtam ilyen online fórumot. Hogy kell?
Az Útmutatók címke alatt sok hasznos leírást és videót találsz a Csivit használatáról. A legfontosabbakat itt is összefoglaljuk:
Hogy kell új témát indítani?
Mobilról csak kattints a jobb felső sarokban a gombra. Adj címet a témádnak, és válassz legalább egy címkét (lásd Válassz címkéket gomb). Ha megírtad a mondandódat, kattints az elküldés gombra.
Asztali gépről a főoldalon (ha a logóra kattintasz, oda kerülsz) a bal oldali sáv tetején megtalálod az Új téma indítása gombot, amitől felugrik egy ablak a képernyő alján. Ebbe kell beleírni mindent, amit szeretnél megosztani másokkal.
Plusz infó: az ablakban van egy Válassz címkéket gomb. Erre klikkelve válaszd ki azokat a címkéket, amik relevánsak a mondandód szempontjából.
Hogy tudok hozzászólni egy témához?
Mobilról nyisd meg a témát, amihez hozzá szeretnél szólni, innen két lehetőséged van:
- Görgess a beszélgetés aljára, találsz egy Válasz írása... feliratú részt, oda bökve azonnal elkezdheted a válaszolást, vagy...
- Bökj a menüre a jobb felső sarokban, majd a Válasz menüpontra
Ha befejezted, koppints a jobbra fent lévő gombra a válaszod elküldéshéz.
Asztali gépről nyisd meg a témát a főoldalról, innentől két lehetőséged van:
- kattints a jobb oldalsávban a Válasz gombra, vagy...
- görgess az oldal aljára, és kezdd el írni a válaszod a Válasz írása... részben,
Ha megírtad, kattints a Válasz elküldése gombra.
Más kérdésem van, hol tehetem fel?
Csináltunk egy Help! címkét, ahol bármilyen fórummal kapcsolatos kérdést feltehetsz. Igyekszünk hamar válaszolni. A lap alján találsz egy közvetlen linket rá. Nézd meg, hogy esetleg más feltette-e már a kérdést. Ha nem, nyiss egy új témát ezzel a címkével és kérdezz!
Természetesen a csivitakor@gmail.com - ra írt emailben is felteheted a kérdésedet.
Ismert hibák
Van néhány olyan hiba, ami zavaró, de könnyű túllendülni rajta, ezeket itt összegyűjtjük
Elkezdtem használni, de egy idő után mintha semmi sem működne, hibaüzeneteket kapok, meg nem látom a témákat, mi ez?
Ha be vagy jelentkezve és 2 óránál tovább inaktív vagy, akkor fura jelenségeket produkál az oldal. Ilyenek például:
- nem töltődik be az oldal, csak a pörgőke pörög
- mindenféle hibaüzenet jelenik meg a jobb alsó sarokban
- eltűnnek a témák és hozzászólások
Ha ezt tapasztalod, három egyszerű lépéssel újra be tudsz jelentkezni:
- Kattints a Csivit logóra a fejlécben (Mobilon a bal felső ( ) menüből érhető el),
- Frissítsd az oldalt (Asztali gépen az F5 lenyomásával, Mobilon pedig húzd le az oldalt, mintha felfelé akarnál scrollozni)
- Jelentkezz be újra.
Hibaüzenetet kapok, mikor be akarok lépni, pedig jó adatokat adtam meg
Konkrétan ez a hibaüzenet: "Hoppá! Valami hiba történt. Kérlek, frissítsd az oldalt"
Ilyenkor frissítsd az oldalt (F5) és próbálkozz újra a bejelentkezéssel
A GYIK-ben lévő linkre kattintva azt mondja, hogy a keresett oldal nem található!?
A linkek nagy többsége csak bejelentkezés után elérhető. Ez igaz a GYIK és a lábléc linkjeire is.